Saturday, December 31, 2011

Happpy New Year

The 1st quotation of this year is from William Blake's Laughing Song:
When the green woods laugh with the voice of joy
And the dimpling stream runs laughing by,
When the air does laugh with our merry wit,
And the green hill laughs with the noise of it...
緑の森が声をあげて笑うとき、
せせらぎがえくぼをつくりながら流れるとき、
空がぼくらの陽気な頓知を笑うとき、
そして、緑の小山がその音に合わせて笑うとき・・・
(ウィリアム・ブレイク)

Laughter can make us happy any time. All we need is to laugh naturally. 
I wish you happiness!

blind bard, "life is a joke" editor


PS: 年明け後に投稿したつもりだったが・・・

2012年が読者の皆さんにとって良き年になりますように。

No comments:

Amazon Widget

『英語語源物語』購読

メルマガ購読・解除
 

Subscribe to LIFE IS A JOKE

メルマガ購読・解除